loading...
راه حق
محسن بازدید : 111 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

به نام خدايي كه تمام كار ها در حضور او پنهان نيست

 

با ارض سلام خدمت خوانندگان وبلاگ يا زهرا مادر عالمين

 

چندي پيش خبر كتك خوردن دومين روحاني به گوش من رسيد

 

كه به هنگام امر به معروف مورد ضربه قرار گرفته.

 

بسيار دلم شكست و به انجام دهندگان اين عمل نفرين فرستادم تا اينكه

 

...

 

نام آن روحاني را شنيدم : علي خليلي !

 

علي بهترين دوستم و در مقام استاد من بود

 

واقعا دلم شكست اما گريه نكردم!

 

چون او در راه امر به معروف و به خاطر خدا به اين درجه رسيد

 

 

ولي تو را به خدا ، تو را به حضرت مهدي برايش دعا كنيد

 

شما را به خدا قسمتان ميدهم برايش دعا كنيد

 

 مرجع خبري :

 

 

www.8ominrah.blogfa.com

 

http://s1.picofile.com/file/6980080480/DSC01951.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من محسن 18 ساله هستم. عصر ، عصر ظهوره امام زمان به نظر من به غير از بزرگتر ها ، جوان هايي هم بايد دست بكار شوند اميدوارم اين وبلاگ را قابل بدانيد. آماده ي تبادل لينك با همه ي وبلاگ ها هستم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    وارد انجمن راه حق بلاگ شويد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 2,096
  • کدهای اختصاصی
    onLoad and onUnload Example

    گالری عکس

    لوگوی سه گوش

    کد مداحی و آهنگ مذهبی